loading...
دانلود نرم افزار و بازی
سیستم همکاری در فروش ملی مارکت
صالح نهتانی بازدید : 937 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (1)
 دانلود  Chromium 21.0.1152.0 نرم افزار مرورگر اینترنتی
مرورگر وب یا مرورگر اینترنت به نرم‌افزارهای کاربردی گفته می‌شود که برای دریافت، نمایش و مرور اطلاعات از شبکه جهانی وب مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک منبع اطلاعات با یک شناساگر یکنواخت منبع شناخته می‌شود، این منبع می‌تواند یک صفحه وب، تصویر، ویدئو و یا هر قطعه اطلاعاتی دیگری باشد.در پست امروز وبسایت صالح دانلود مرورگری جدید و قدرتمند را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. Chromium نام مرورگر جدید و متن بازی است که با سرعت و امنیت بسیار بالا اقدام به نمایش صفحات وب می کند.در طراحی این مرورگر بسیاری از الگوریتم های زائدی که باعث کند شدن سرعت جستجو می شدند،حذف شده اند و در کل مرورگری با امنیت و سرعتی بسیار بالا را تشکیل داده است.این مرورگر امنیت بسیار بالایی در مقابل ویروس ها و دسترسی های غیرمجاز دارد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
صالح نهتانی بازدید : 2381 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)
 دانلود YoGen Vocal Remover 2010 v3.3.9 نرم افزار برداشتن صدای خواننده از روی آهنگ
موسیقی تراوش احساسات و اندیشه های آدمی و مبین حالات درونی وی است. موسیقی جبران ناکامی های زبان است و شیوه ای برای بیان احساسات نا ملموس و مامنی است برای روح و آنجا که کلامی قادر به بیان احساس نیست ، موسیقی است که بار مسؤلیت احساسات و نا گفته های درونی روح آدمی را به دوش می کشد.بسیاری از موزیک ها و آهنگ ها دارای موزیک متن زیبایی هستند که بسیاری از کاربران در صدد یافتن نرم افزاری قدرتمند برای جداسازی صدای خواننده از روی آهنگ و موزیک هستند.از همین رو در پست امروز وبسایت صالح دانلود نرم افزاری قدرتمند برای برداشتن صدای خواننده از روی آهنگ را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. YoGen Vocal Remover نام نرم افزاری قدرتمند و با کیفیت به منظور برداشتن صدای خواننده از روی آهنگ می باشد. نرم افزار به صورت خودکار و با دقت بسیار بالا اقدام به بررسی قسمت های مختلف آهنگ می نماید و پس از آن با کیفیتی بسیار مناسب صدای خواننده را از روی آهنگ جدا نموده و موزیک بی کلام ساخته شده را در یک فرمت صوتی با کیفیت بالا ذخیره می کند.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
صالح نهتانی بازدید : 925 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)
 دانلود Random House Webster's Unabridged Dictionary دیکشنری قدرتمند وبستر
| برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|
| دانلود دیکشنری جامع انگلیسی-آمریکایی وبستر|
| دانلود با حجم 500 مگابایت از لینک مستقیم به همراه لینک های کمکی|
در پست امروز وبسایت صالح دانلود،افتخار این را داریم که با یکی از قویترین دیکشنری های جهان در خدمت شما کاربران هستیم. دیکشنری Random House Webster's Unabridged Dictionary به قول مجله PC Magazine "مادر تمامی دیکشنری های انگلیسی-آمریکایی جهان است".این دیکشنری با داشتن بیش از 315000 لغت و نوشته، 2400 تصویر کمکی و 12000 تلفظ دقیق از بهترین دیکشنری های انگلیسی-آمریکایی حال حاضر جهان است.این دیکشنری به خودی خود یک پک آموزشی زبان نیز محسوب می شود.زیرا با داشتن بیش از 12000 تلفظ ضبط شده در بهترین لایبرری های زبان کمک شایانی در بهبود تلفظ آمریکایی می کند.تمامی لغات این فرهنگ لغت انگلیسی-آمریکایی غنی دارای چندین مترادف،متضاد و ... است.علاوه بر اینها داشتن چندین هزار ضرب المثل و عبارت از دیگر مزایای این دیکشنری است.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
صالح نهتانی بازدید : 1103 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Windows XP SP3 x86 Integrated May 2012+SATA - ویندوز ایکس پی، سرویس پک سه همراه با جدیدترین آپدیت ها
(91/2/31) تغییرات:

نسخه ای از ویندوز ایکس پی که در اینجا برای دانلود قرار داده شده است، در بردارنده تمامی آپدیت های مایکروسافت تا تاریخ 15.05.2012 می باشد و قابلیت شناسایی هارد های ظرفیت بالا و جدید SATA و همچنین نصب بر روی لپ تاپ ها را دارد.

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک 2 این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک 3 روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.
صالح نهتانی بازدید : 957 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Real Hide IP v4.1.5.8 - نرم افزار مخفی سازی آی پی

شاید شما هم به مواردی برخورد کرده اید که به خاطر ایرانی بودن از دسترسی به سایت خاصی محروم شده اید و از خود پرسیده اید که چگونه می توان به این سایت ها دسترسی پیدا کرد و یا علی رغم داشتن نرم افزارهای امنیتی قدرتمند مورد حمله ی هکرها قرار گرفته باشید و از خودتان پرسیده اید که چگونه مورد حمله قرار گرفته اید. جالب است بدانید یکی از مواردی که هکرها با استفاده از آن حملات بسیاری را ترتیب می دهند، استفاده از شماره IP ی کاربران و به نوعی هویت اینترنتی آن ها می باشد که یکی از موارد بسیار مهم برای هکرها محسوب می شود و شاید تنها روشی که می توان به وسیله ی آن تا حدود زیادی از دست هکرها و حملات آن ها در امان ماند پنهان نمودن شماره IP خود در حین گشت و گذار در اینترنت باشد که یکی از ساده ترین و موثرترین روش ها به شمار می رود. اکنون باز هم گروه پرتوان صالح دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی هر چه تمام تر به مخفی سازی آی پی خود بپردازید.Real Hide IP نرم افزاری است که امکان گشت و گذار در اینترنت را به صورت ناشناس برای شما فراهم می کند و با تغییر آي پي شما و ایجاد آي پي های جعلی از به سرقت رفتن هویت شما محفاظت می کند. اين نرم افزار به صورت خودکار هر چند دقیقه یک بار آي پي کاربر را به یک آي پي جعلی تغییر داده به طوری که حتی بهترین هکرها هم قادر به تشخیص مکان اصلی کاربر و هويت واقعی آن نخواهند بود و همچنین به شما کمک خواهد کرد تا با انتخاب یک آي پي از بین آي پي های کشورهای مختلف بتوانید به راحتی وارد سایت های که برای ما ایرانی ها تحریم بوده و قابل دسترسی نیست، دسترسی پیدا کنید.

صالح نهتانی بازدید : 643 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
 دانلود Photoshop Filters DVD 2012 مجموعه پرکاربردترین فیلتر ها و پلاگین های فتوشاپ
| برای اولین بار در میان وب سایت های ایرانی|
| دانلود مجموعه کامل فیلتر ها و پلاگین های پرکاربرد نرم افزار فتوشاپ|
| دانلود با حجم 500 مگابایت از لینک مستقیم به همراه لینک کمکی از سرور Rapidshare|
فیلترها برای تغییر ظاهر یا منظر تصاویر، لایه ها یا نواحی انتخاب شده در فتوشاپ بکار می رود. کارکرد فیلتر ها در فتوشاپ شبیه اضافه کردن جلوه های ویژه به فیلم ها هستند، کاربرد آنها آسان است ولی جایگاه مخصوص خود را در طراحی دارند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود افتخار این را داریم که برای اولین بار در میان سایت های ایرانی مجموعه ای از پرکاربردترین فیلتر های نرم افزار گرافیکی فتوشاپ را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. این پک شامل پلاگین های زیر می باشد:
AV Bros Page Curl Pro
Filter Forge
Nik Software Color Efex Pro
Red Giant PhotoLooks
Tiffen Dfx
Topaz Adjust
Topaz DeNoise
Topaz Clean
Topaz DeJPEG
Topaz Detail
Topaz Infocus
Topaz Remask
Topaz Simplify
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات پلاگین ها به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
صالح نهتانی بازدید : 905 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلود منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان، قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلودها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد.

صالح نهتانی بازدید : 721 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
 دانلود System Mechanic Professional 10.8.4.11 بهینه ساز ویندوز
این نرم افزار از نرم افزار های درخواستی کاربران می باشد.
در پست امروز وبسایت صالح دانلود ،نرم افزار بسیار قدرتمندی را برای رفع خطاهای سیستم و افزایش خارق العاده ی سرعت سیستم ،را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. System Mechanic نام قدرتمندترین نرم افزار بهینه ساز سیستم عامل می باشد.با توجه به اینکه بسیاری از کاربران کامپیوتر مبتدی هستند و آشنایی چندانی با نحوه ی سالم نگه داشتن سیستم عامل ندارند گروه نرم افزاری صالح دانلود این نرم افزار را برای پاک سازی سیستم عامل پیشنهاد می دهد.این نرم افزار در چند بخش اقدام به پاک سازی سیستم می کند.با این نرم افزار تمام خطاهای ناشی از معیوب بودن رجیستری،درهم ریختگی فایل های هیستوری اینترنت،مشکا نصب نرم افزار ها و بسیاری دیگر از خطاها رفع خواهد شد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


علاوه بر مزایای مذکور این نرم افزار یم آنتی ویروس قدرتمند نیز هست.اگر از کاربران دائمی اینترنت هستید حتما این نرم افزار را نصب کنید.بخش Internet Security این نرم افزار نقش بسزایی را در سالم ماندن سیستم شما ایفا خواهد نمود.



برخی از ویژگی های این نرم افزار:
قابلیت یکپارچه سازی و بهینه سازی هارد دیسک با سرعت بالا
آنتی ویروس قدرتمند
قابلیت مسدود کردن پنجره های pup up زمانی که شما در اینترنت کار می کنید
امکان بهینه سازی حافظه سیستم
قابلیت حفاظت در مقابل نرم افزارهای جاسوسی
قابلیت پاک کردن، بهینه سازی، یکپارچه سازی، فشرده سازی و تهیه  نسخه پشتیبان از رجیستری
تسریع اتصالات شبکه و اینترنت تا 300٪
قابلیت پیدا کردن و حذف فایل های تکراری
قابلیت دسترسی به صدها تنظیمات ویندوز
قابلیت پیدا کردن، تصحیح و یا حذف میانبرهای نامعتبر ویندوز
پیدا کردن و حذف نوشته های نامعتبر در لیست برنامه های نصب شده
قابلیت حذف دائم و ایمن فایل ها و پوشه ها
دیوار آتش امن
قابلیت بازیابی فایل های پاک شده، عکس ها، اسناد و پست الکترونیکی
قابلیت حذف تمام داده ها از هر دیسک بدون امکان بازیابی
و بسیاری دیگر...

روش رجیستر صحیح نرم افزار:
1- آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید
2- هنگام نصب به اینترنت متصل نباشید
3- در مسیر  C:WINDOWSsystem32driversetc فایل hosts را با notepad باز کنید
4- کد های زیر را اضافه کنید.
127.0.0.1 svc.iolo.com
127.0.0.1 192.43.244.18
5- بعد از نصب سیستم را ریست کنید
6- فایل Assistant.exe را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید

7- فایل را اجرا و online patch را انتخاب و سریال را وارد کنید






miladsk بازدید : 923 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Download RefreshPC

RefreshPC یک ابزار رایگان و کاربردی است که تنظیمات رجیستری، سرویس های ویندوز، temporary folders و prefetch files را به حالت پیشفرض برمی گرداند. بوسیله این نرم افزار تنها با یک کلیک، ۴ عملیات به صورت خودکار انجام می شود.


به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

تبلیغات

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 363
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2930
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 485
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 9,135
  • بازدید سال : 69,229
  • بازدید کلی : 1,141,279